Evaluare Personal

Evaluarea personalului este una dintre cele mai importante necesitati pentru majoritatea companiilor din Romania.

Evaluarea de personal este necesara si recomandata atunci cand:

  1. Compania dvs. intampina probleme legate de fluctuatia de personal, motivarea angajatilor, comunicarea formala sau informala;
  2. Vreti sa identificati factorii care afecteaza in mod negativ/pozitiv performanta individuala si colectiva, sa descoperiti unele idei sau solutii valoroase printre sugestiile date de angajati;
  3. Este necesar sa restructurati activitatea in companie, sa identificati angajatii valorosi si sa ii promovati sau sa le eficientizati activitatea, sa concediati angajatii care nu corespund criteriilor dvs. de performanta;
  4. Doriti sa stiti cum gandesc angajatii, cum vad ei activitatea in firma, ce nemultumiri au de ce nu isi folosesc intregul potential in munca pe care o efectueaza;
  5. Vreti sa stabiliti necesitatile de training, oportunitatile de dezvoltare ce pot contribui la definirea strategiilor pe termen scurt, mediu si lung ale companiei.

Compania noastra răspunde acestei necesităţi printr-o analiză multidimensională a competentelor, caracteristicilor psihoaptitudininale, atitudinilor si comportamentelor personale, precum si a climatului organizational.

Realizam evaluarea angajatilor printr-o serie de instrumente psihometrice cu licenta de utilizare si o colectie complexa de tehnici de evaluare psiho-comportamentala:

Chestionar pentru candidati adaptat obiectivelor si/sau mediului companiei client, particularizat modelului organizational al acesteia.

Interviu semistructurat, care poate fi filmat la cererea angajatorului.

Evaluarea 360° sau feedback-ul multisursa, folosind mai multi evaluatori din interiorul si din exteriorul organizatiei. Evaluatorii din interiorul organizatiei sunt alesi din pozitii ierarhice si functionale diferite fata de persoana evaluata, iar feedback-ul este anonim. Este un sistem foarte utilizat deoarece rezultatele unui feedback multisursa sunt mai relevante comparativ cu alte metode si ofera nu doar o imagine a punctelor forte si a zonelor de dezvoltare in vederea sporirii eficientei profesionale, ci si un diagnostic.

Evaluare psihometrica ce consta in aplicarea unor seturi complexe de teste psihologice (sub licenta), standardizate pentru populatia din Romania care cresc nivelul de acuratete si obiectivitate ale datelor obtinute. Bateria cuprinde teste de personalitate, inteligenta, comunicare, motivatie, climat organizational, etc.

Centru de evaluare / Assesement Center este considerat ca fiind cea mai eficienta metoda de evaluare dezvoltata pana in prezent atat pentru evaluarea performantelor individuale cat si a celor de grup, in cadrul proceselor de selectie si dezvoltare a resurselor umane. Prin intermediul acestui instrument de evaluare se pun in evidenta atat atitudinile si comportamentele unei persoane, cat si metodele pe care aceasta le utilizeaza pentru rezolvarea unor probleme si luarea unor decizii.
Participantii sunt supusi unor diverse exercitii si jocuri situationale, de echipa, apropiate de situatiile reale. Pot fi exercitii care au sau nu legatura cu domeniul lor concret de activitate, alese astfel incat sa surprinda si sa solutioneze cerintele cautate de angajator. Exercitiile scrise, precum cele de tip in-trays (ce simuleaza completarea unor hartii, redactarea unor e-mailuri la plecarea in concediu, a unui memo motivant si incurajator) au rolul de a observa atat competentele interpersonale cat si competentele cognitive ale participantilor. Ele sunt imbinate strategic cu cele de interactiune de grup ce au scopul de a genera coeziune si reactie rapida in cadrul grupurilor finalizandu-se cu cele de interactiune unu la unu si/sau de negociere/ prezentare, ofertare/vanzare, manageriere/executie. Metodele sunt alese si adaptate specificului fiecarui proiect in parte, acesta fiind personalizat pentru compania client in functie de obiectivele urmarite.
* Intr-un Assesement Center evaluarea se face pe baza mai multor criterii predefinite, ceea ce face ca aceasta metoda sa fie mai obiectiva si mai complexa comparativ cu metodele uzuale.
* Mai multi candidati sunt evaluati impreuna facilitand astfel observarea comportamentului in grup si a reactiilor interpersonale, precum si evaluarea comparativa.
* Fiecare candidat este evaluat de catre mai multi evaluatori simultan, ceea ce elimina subiectivitatea in proces.

Prin diagnoza organizationala se realizează o evaluare a realităţii din interiorul organizaţiei. Pornind de la principiul deciziile strategice din organizatie au la baza o buna cunoastere a mediului organizational, serviciile noastre de diagnoza sunt menite a veni in intampinarea nevoilor clientilor nostri de a-si evalua in randul propriilor angajati nivelul, specificul si intensitatea unor parametri psihoorganizationali precum comunicarea, motivatia, satisfactia profesionala, identificarea cu imaginea organizatiei etc.Pentru ca avem incredere doar in solutiile stabile si de durata, oferim clientilor nostri rapoarte detaliate si caracterizate de acuratete, usor interpretabile, care sa asiste eficient si in timp real procesul decizional din cadrul organizatiei. Rapoartele de evaluare vor contine de asemenea informatii privind competentele si caracteristicile individuale, nevoile de instruire si training precum si solutii pentru optimizarea activitatii si maximizarea eficientei personalului dvs.

 

Contacteaza-ne

Telefon: 0741 094 734
Email: office@evreco.ro

Adresa: Bucuresti, sector 3,
Str. Ion Ghica nr.1, et.3, ap.31

De ce Noi?

De ce Evreco este solutia potrivita in privinta resurselor umane?

  • Identificam candidatii potriviti
  • Suntem specialisti in psihologia resurselor umane
  • Livram cu succes rezultatele dorite
  • Suntem flexibili si ne adaptam la cerintele si nevoile partenerilor